muffinsmirre

Alla inlägg under augusti 2013

Av Marica - 17 augusti 2013 13:23

Spelar minecraft survival games med Johanna nu ( Kakanurre.bloggplatsen.se ) VI VANN!

Av Marica - 12 augusti 2013 10:51

Ja, hej! Som ni kanske kan se så har jag ändrat lite i utseendet på bloggen igår, nu har jag även lagt till en musik spelare som ni kan hitta längst upp, musiken sätts på automatiskt när ni går in på bloggen... Feel free to check out the music!!! :D Det är lite musik som jag gillar där. Som sagt, ni får gärna bläddra lite bland musiken och så. Hoppas att ni tycker det ser bra ut på bloggen nu för att jag är väldigt nöjd! :P 




                                                                //Marica♥                             

Av Marica - 11 augusti 2013 17:27

                     

Av Marica - 11 augusti 2013 13:25

 

sitter och ska kolla på några avsnitt av Pretty Little Liars med min toblerone glass och jord gubbar :) Tai i bakgrunden med Cx Hare gött 

Av Marica - 10 augusti 2013 13:10

Sitter utanför min mammas kiosk och har loppis YOLO

Av Marica - 4 augusti 2013 22:30

Badade för första gången nu med Sweetan, min pony. Ja, jag har haft henne i 4 år och aldrig badat med henne... Är i alla fall hos mamma nu btw,

Presentation


Hej! Välkommen till min blogg. Här kommer jag skriva om te.x The sims 3, Mitt liv, Skönhets tips, Min ponny och en massa mer! :D Hoppas att du stannar :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ni kan nå mig:

KiK: miccsen02

instagram: muffinsmirre

Youtube: muffinsmirre

Twitter: Marica Eriksson

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

WeLoveElf

e.l.f. Cosmetics Danmark
Cute Blinking Unicorn

Sweetan

Sweet Lady (Sweetan)

Född: 1993 (20 år)

Ras: B-ponny

Kön: Sto (Tjej)

Mank höjd: 120cm

Sweetan är en föredetta tävlings ponny, hon har tävlat och tränat i nästan allting. Hon är nu 20 år vilket menas att jag kanske inte borde tävla med henne, pågrund av hennes ålder. Jag har haft henne i 4 år och aldrig tävlat. Men hoppa och galoppera är väl det som jag gör mest med henne ♥♥♥    

 

 

Tai

Tai är min hund som är en korsning mellan Jack Russel Terrier och York Shire Terrier. Han är nu över 1 år och ser ut som en tax... Lol  


Ovido - Quiz & Flashcards